FAQ
Je li imate problem? Kliknite pitanje i saznajte odgovor!
PRIJE KUPNJE
Kako pronaći proizvod što prije na stranici Bolf.com.hr?
Za učinkovito traženje proizvoda u trgovini bolf.com.hr upišite naziv proizvoda u prozor povećala koji se nalazi u gornjem desnom kutu ili upotrijebite izbornik na vrhu stranice. Za početak odaberite da li vas zanima muška ili ženska odjeća, a zatim odaberite kategoriju proizvoda.
Kako mogu izvršiti narudžbu?
Narudžbe u našoj trgovini mogu se izvršiti putem web stranice www.bolf.com.hr, telefonom ili e-poštom. Detaljne upute za internetsku kupnju možete pronaći ovdje: Kako kupiti?. Ako imate bilo kakvih problema, kontaktirajte službu za korisnike, naši savjetnici će vam pomoći i savjetovati telefonom ili e-poštom.
Koji su podaci potrebni prilikom narudžbe?
Da biste naručili putem web stranice, prije svega morate imati aktivnu adresu e-pošte. Osim toga, na obrascu za kupnju morate navesti osobne i kontakt podatke potrebne za narudžbu i dostavu: ime i prezime, adresa za dostavu, telefonski broj za kurira.
Kakav je rok isporuke?
Vrijeme isporuke ovisi o odabranom načinu plaćanja i prijevozniku. Pojedinosti možete pronaći ovdje: Vrijeme isporuke
Postoji li minimalni iznos od kojeg mogu izvršiti narudžbu?
Ne, možete izvršiti kupnju za bilo koji iznos.
Kako ću biti obaviješten o svojoj narudžbi?
Potvrda ispravno poslane narudžbe poslat će se e-poštom na navedenu adresu e-pošte. Obično se potvrda šalje odmah nakon narudžbe, no ponekad je trebate pričekati i nekoliko minuta. Ako ne vidite potvrdu u svojoj glavnoj mapi pošte, potražite je u mapi Neželjena pošta ili Neželjena pošta.
Koji su načini plaćanja?
Kupnje na bolf.com.hr možete platiti na nekoliko načina. Izbor načina plaćanja mora se izvršiti u završnoj fazi postavljanja naloga. Nudimo: elektronički prijenos (BLIK, PayU, PayU Pay Later), tradicionalni prijenos, plaćanje kreditnom karticom ili poklon karticom te plaćanje pouzećem. Pojedinosti možete pronaći ovdje: Načini plaćanja.
TIJEKOM KUPOVINE
Mogu li promijeniti adresu za dostavu ako je narudžba već poslana?
Nažalost, otpremljena narudžba više nije pod našom kontrolom i ne možemo promijeniti adresu dostave. Ako vas to jako zanima, obratite se dobavljaču i pokušajte s njim pregovarati o promjeni adrese.
Jesu li veličine dostupne na bolf.com.hr standardn? Kako odabrati veličinu?
Trgovina bolf.com.hr nudi proizvode mnogih proizvođača, stoga se veličine pojedinih proizvoda mogu razlikovati. Da biste bili sigurni da ste odabrali odgovarajuću veličinu, prije svake kupnje provjerite veličinu u TABELI POJEDINAČNE VELIČINE koja je dostupna uz svaki proizvod.
Što trebam učiniti ako potvrdu narudžbe nisam dobio e-poštom?
Ako se e-pošta s potvrdom narudžbe ne pojavi odmah u pristigloj pošti, pričekajte nekoliko minuta i provjerite mape s neželjenom poštom i / ili neželjene poruke. Ako ni tamo ne pronađete e-poštu, možete kontaktirati naš tim za korisničku podršku, gdje će vam naši savjetnici rado pomoći. Kontakt s korisničkom službom možete pronaći ovdje: Služba za korisnike
Kako mogu platiti putem interneta?
Sve dostupne oblike plaćanja, uključujući on-line plaćanja, možete pronaći ovdje: Načini plaćanja. Uvjeravamo vas da se internetskim plaćanjima na bolf.com.hr bave ovlašteni i sigurni sustavi: Klarna, PayU i PayPal.
Koliko proizvoda mogu dodati u svoju košaricu?
U trgovini bolf.com.hr nema takvih ograničenja. Dakle, ne morate se ograničavati i kod nas možete kupovati stvarno veliko! Osim toga, ako vrijednost vaše kupnje u vašoj košarici premaši 7500 HRK, primit ćete dodatni popust od 10% od nas. Ovaj popust vrijedi samo nakon plaćanja unaprijed (nije moguće platiti pouzećem za kupnje preko 7500 HRK). Uživajte u kupovnom ludilu!
Što trebam učiniti ako je proizvod na mojoj listi želja ili u mojoj košarici već rasprodat?
Ako proizvod nije dostupan, kliknite veličinu koju želite naručiti. Pojavit će se skočni prozor za unos adrese e-pošte na koji ćemo poslati obavijest kada veličina bude dostupna. Napominjemo da ova radnja ne predstavlja rezervaciju proizvoda. To je samo pokazatelj da se proizvod vraća u prodaju. Obavijest će se dobiti svim kupcima koji su odabrali ovu opciju, a proizvod će se prodavati po principu "prvi dođe, prvi posluži".
Kakav je status moje narudžbe i kada ću je dobiti?
Status svoje narudžbe možete provjeriti na bolf.com.hr ovdje: Status narudžbe
Je li moguće rezervirati proizvod?
To nije moguće.
Nisam uspio platiti narudžbu. Kako izvršiti narudžbu?
Ako imate problema s plaćanjem putem interneta, obratite se korisničkoj službi gdje će vam naši savjetnici savjetovati što učiniti. Oni mogu pomoći, između ostalog, slanjem nove veze za plaćanje ili promjenom načina plaćanja u plaćanje pouzećem.
Mogu li promijeniti način plaćanja prije slanja narudžbe?
Jako roba još nije poslana i status narudžbe to omogućava, u većini slučajeva moguće je promijeniti način plaćanja. U tu svrhu kontaktirajte Službu za korisnike.
Kako se mogu obratiti Službi za korisnke?
Služba za korisnike otvorena je od ponedjeljka do petka od 8:00 do 16:00. Naši savjetnici čekaju vaša pitanja. Također mailom: shop@bolf.com.hr
NAKON KUPOVINE
Je li postoji mogućnost da probam odjeću u mjestu odabira pošiljke ili kad dođe kurir?
Odjeću treba pokupiti, a zatim slobodno isprobati kod kuće. Ako se utvrdi da je odjeće neprikladno, možete ga vratiti u roku od 30 dana. Kako to učiniti možete saznati ovdje: Izmjene i povrati.
Kako se mogu vratiti ili zamijeniti?
Postupak povrata i zamjene ovdje je detaljan: Izmjene i povrati
Na koju adresu moram poslati paket s povratom?
Povratak treba poslati na sljedeću adresu:
CzechLogistic – BOLF
Varaždinska ulica, odvojak II kbr. 13 (OverSeas Express DEPO)
42000 Jalkovec
z dopiskiem www.bolf.com.hr
Koji se proizvodi ne mogu vratiti?
Proizvodi sa znakovima upotrebe ne mogu se vratiti. Štoviše, da bi se proizvodi moglo vratiti, moraju imati sve etikete. Također vas obavještavamo da nije moguće vratiti ili zamijeniti zaštitne maske u skladu s člankom 38. stavkom 5. Zakona o pravima potrošača (proizvod za osobnu higijenu).
Tko snosi troškove paketa za povratak?
Trošak povrata robe snosi kupac. Pošiljku za povrat možete poslati na našu adresu bilo kojim prijevoznikom ili koristiti dostupne metode odabirom da je vratite putem Poczta Polska ili Paketomatom Inpost. Detaljne informacije možete pronaći ovdje: Zamjene i povrati.
Dobio sam neispravan proizvod. Što da napravim?
Reklamacije na bolf.com.hr su besplatne. Detaljan opis postupka reklamacije možete pronaći ovdje: Reklamacije
U kojem roku će biti primijen povrat sredstava za povračenu robu?
Povrat sredstava ćete dobiti u roku 14 dana nakon što dobijemo povratni paket od Vas. Imajte na umu da trgovina ne vodi evidenciju o dolaznim paketima. Status paketa možete provjeriti na web stranici prijevoznika kojem ste ga vratili. Nakon obrade povrata, primit ćete obavijest e-poštom i revidiranu fakturu, a dužni iznos bit će vraćen u roku od 3 radna dana.