Pravilnik do 31.12.2022

Propisi o online trgovini Bolf.com.hr od 21.06.2021

I. Definicije

  • Izrazi korišteni u Pravilniku značit će:
  • 1.1 Klijent - fizička osoba, pravna osoba ili organizacijska jedinica koja nije pravna osoba, ali kojoj je pravna sposobnost izričito dodijeljena zakonom, koja naručuje u Trgovini;
  • 1.2 Građanski zakonik - Zakon od 23. travnja 1964. (Zbornik zakona iz 2018., točka 1025, kako je izmijenjen i dopunjen);
  • 1.3 Propisi - ovi Propisi za pružanje usluga elektroničkim putem unutar internetske trgovine bolf.com.hr;
  • 1.4 Internet trgovina (Trgovina) - web stranica dostupna na www.bolf.com.hr putem koje kupac može posebno naručivati;
  • 1.5 Roba - proizvodi predstavljeni u internetskoj trgovini;
  • 1.6 Ugovor o prodaji - ugovor o prodaji robe u smislu Građanskog zakonika sklopljen između Bolf Sp. z o.o. Sp.k. i Kupac, zaključen s korištenjem usluge Internet Shop radi obavljanja prodaje putem Interneta i pružanja potrebnih usluga u vezi s tim elektroničkim putem.
  • 1.7 Zakon o pravima potrošača - Zakon od 30. svibnja 2014. ( Zbornik zakona iz 2019, točka 134);
  • 1.8 Zakon o pružanju usluga elektroničkim sredstvima - Zakon od 18. srpnja 2002. o pružanju usluga elektroničkim sredstvima (Zbornik zakona iz 2019., točka 123);
  • 1.9 Narudžba - izjava kupca o volji, usmjerena izravno na sklapanje Ugovora o prodaji, posebno navodeći vrstu i broj robe;
  • 1.10 Potrošač - znači fizička osoba koja vrši pravni posao koji nije izravno povezan s njegovom ekonomskom ili profesionalnom djelatnošću.

II. Opće odredbe

  • 2.1 Ovi propisi utvrđuju pravila za upotrebu internetske trgovine dostupne na www.bolf.com.hr i pravila za upotrebu usluga namijenjenih kupcima trgovine;
  • 2.2 Ovi su propisi propisi navedeni u članku 8. Zakona o pružanju usluga elektroničkim putem;
  • 2.3 Internet trgovinu bolf.com.hr dostupnu na adresi www.bolf.com.hr vodi "BOLF SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" SPÓŁKA KOMANDYTOWA sa sjedištem u Zieloni Gori, upisana pod brojem: 0000529285 u Registar poduzetnika Državnog sudskog registra koji se vodi Okružnog suda u Zieloni Gori - VIII Ekonomski odjel Nacionalnog sudskog registra, NIP: 9291861928, REGON 360003583, adresa: Ulica Kożuchowska 32, 65-364 Zielona Góra, u daljnjem tekstu Bolf Sp. z o.o. Sp. k. ili prodavatelj;
    Kontakt podaci:
    Bolf Sp. z o.o. Sp.k.
    ul Kożuchowska 32
    65-364 Zielona Góra
    NIP: PL9291861928
    REGON: 360003583
    Pitanja o narudžbama možete poslati na trgovina@bolf.com.hrili na telefon: 68 888 03 33 com: 737 736 737 (plaćanje prema cjeniku odgovarajućeg operatora). Pitanja o zamjenama, povratima i prigovorima mogu se poslati na trgovina@bolf.com.hrili pozivom na 68 888 03 33 com: 737 736 737 (naplaćuje se prema cjeniku odgovarajućeg operatora).
  • 2.4 Ovaj Pravilnik posebno će odrediti
    • a. pravila za registraciju i upotrebu računa u internetskoj trgovini;
    • b. uvjeti za postavljanje elektroničkih narudžbi u internetskoj trgovini;
  • 2.5 Korištenje internetske trgovine moguće je pod uvjetom da ICT sustav koji koristi Kupac ispunjava sljedeće minimalne tehničke uvjete:
    • a. neobavezni web preglednici: Internet Explorer, Firefox, Mozilla, Google Chrome, Opera, Safari.
    • b. minimalna razlučivost zaslona 1024x768
    • c. Java Script
  • 2.6 Da bi mogao koristiti internetsku trgovinu, kupac će sam dobiti pristup računalnoj stanici ili terminalnom uređaju s pristupom Internetu;
  • 2.7 U skladu s važećim zakonskim propisima Bolf Sp. z o.o. Sp.k. koja pokreće trgovinu bolf.com.hr zadržava pravo ograničiti pružanje usluga putem Internet trgovine za osobe mlađe od 18 godina. U tom će slučaju biti obaviješteni potencijalni kupci;
  • 2.8 Kupci mogu pristupiti ovim Uvjetima i odredbama u bilo kojem trenutku putem poveznice na početnoj stranici www.bolf.com.hr te ih preuzeti i ispisati;
  • 2.9 Informacije o robi dane na web mjestima Trgovine, posebno njezini opisi, tehnički i upotrebljivi parametri i cijene, predstavljaju poziv za sklapanje ugovora u smislu članka 71. Građanskog zakonika;
  • 2.10 Roba predstavljena u internetskoj trgovini kao dječja odjeća namijenjena je djeci od 3 godine i trebala bi se koristiti pod nadzorom odraslih;

III. Rules of using the Internet Shop

  • 3.1 Kupac ima mogućnost kupovine u Trgovini registracijom svog korisničkog računa ili bez registracije;
  • 3.2 Registracija se vrši popunjavanjem i prihvaćanjem registracijskog obrasca dostupnog na jednoj od stranica Trgovine;
    • 3.2.2 Registracijom računa klijent dobiva pristup povijesti svojih kupnji i trajnom pristupu svojim osobnim podacima, kao i mogućnost njihove pojedinačne izmjene za razdoblje u kojem je administrator ovlašten obrađivati ih u vezi izvršavanjem svojih dužnosti prema zakonu o dokumentiranju prodaje. Osim toga, vaš korisnički račun omogućuje vam jednostavan povraćaj ili polaganje prava na kupljene proizvode.
    • 3.2.3 Registrirani korisnički račun briše se 5 godina nakon posljednje kupnje u slučaju neaktivnosti.
    • 3.2.4 Klijent može u bilo kojem trenutku zatražiti od administratora da izbriše njegov korisnički račun slanjem e-pošte administratoru admin@bolf.com
  • 3.3 U slučaju kupnje bez registracije, Kupac će dobiti, zajedno s porukom koja potvrđuje stavljanje narudžbe, prijavu i lozinku, što će omogućiti Kupcu stvaranje korisničkog računa i u fazi dovršenja narudžbe, npr. kako biste pratili fazu dovršenja narudžbe, promijenili adresu isporuke ili se vratili ili žalili na kupljene proizvode.
  • 3.4 Administrator baze podataka kupaca u trgovini je Bolf Sp. z o.o. Sp.k. sa sjedištem u Zielonoj Gori u ulici Kożuchowska 32, Poljska;
  • Osobni podaci kupaca obrađuju se na temelju članka 6. stavka 1. točke (b) Uredbe (EU) 2016/679 Europskog parlamenta i Vijeća od 27. travnja 2016. o zaštiti fizičkih osoba u vezi s obradom osobnih podataka i o slobodnom kretanju takvih podataka i ukidanju Direktive 95/46 / EZ, odnosno u svrhu izvršenja kupoprodajnog ugovora pod uvjetima utvrđenim u ovim uredbama i u svrhu poduzimanja radnji na zahtjev nositelja podataka prije sklapanja ugovora za razdoblje potrebno za njegovo izvršenje u skladu s Uredbama i, nakon toga, za razdoblje potrebno za svrhe predviđene odredbama uobičajenog zakona.
    Osobni podaci kupaca čuvaju se tijekom razdoblja potrebnog za izvršenje narudžbe prema uvjetima Propisa, uzimajući u obzir rokove koji proizlaze iz izvršenja zakonskih obveza od strane administratora u vezi s internetskom prodajom. Davanje osobnih podataka je dobrovoljno, međutim, potrebno je za izvršenje kupoprodajnog ugovora. Ako ne date podatke, spriječit će se obrada narudžbe. Osobni podaci, u mjeri koja je potrebna za obavljanje usluge, mogu se staviti na raspolaganje subjektima koji pružaju podršku kontroloru na temelju naručenih usluga u skladu sa zaključenim ugovorima o povjeravanju obrade, kao i subjektima i tijelima ovlaštenim prema važeći propisi.
  • 3.5 Ako Kupac daje svoj zasebni pristanak, pruženi osobni podaci mogu se koristiti u druge svrhe u opsegu navedenom u danom pristanku;
  • 3.6 Prilikom popunjavanja obrasca za plaćanje naručenih proizvoda, kupac se može dodatno složiti označivanjem odgovarajućeg okvira
    • a. Obrada osobnih podataka, u obliku adrese e-pošte od strane Bolf Sp. z o. o. Sp. k sa sjedištem u Zieloni Góra (ul. Kożuchowska 32), kako bi se anketa ispunila mišljenjem o kupljenom proizvodu / transakciji u trgovini bolf.com.hr i smjestila na web stranicu trgovine. Ova je privola dobrovoljna i može se opozvati u bilo kojem trenutku u pojedinostima narudžbe;
    • b. Ovim dajem pristanak na prijenos svojih osobnih podataka, uključujući adresu e-pošte i podatke o izvršenoj kupnji / toku transakcije u trgovini Bol.hr, sljedećim subjektima:
      • Trusted Shops GmbH Subbelrather Strasse 15c, 50823 Kolonia, Niemcy, Rejestr Handlowy (HRB) 32735, NIP-UE: DE 812 947 877
      • Ceneo.pl sp. z o.o., ul. Grunwaldzka 182, 60-166 Poznań, KRS: 0000634928, NIP: 525-26-74-781, REGON 365338986
      • Grupa Okazje Sp. z o.o., Al. Tadeusza Kościuszki 23/25, 90-418 Łódź, KRS: 0000513788, NIP: 725 207 12 27, REGON: 101681944
      • VSC Sp. z o.o. sp.k., ul. Gwiaździsta 66, 53-413 Wrocław, KRS 0000463736, NIP 899-255-54-48, REGON 020203207
      • Spółka Skąpiec.pl sp. z o.o., ul. Marii Curie-Skłodowskiej 12, 50-381 Wrocław, KRS 0000412961, NIP 8971781582, REGON 021834370
      • Ringier Axel Springer Polska Sp. z o.o., ul. Domaniewska 52, 02-672 Warszawa, KRS: 0000420780, NIP: 5272677009, REGON: 146127300
      • Google LLC, 1600 Amphitheatre Parkway Mountain View, CA 94043 USA
  • u svrhu dobivanja mišljenja o kupljenom proizvodu i / ili trgovini i postavljanja na web stranice gore spomenutih subjekata. Ova je privola dobrovoljna i može se opozvati u bilo kojem trenutku slanjem poruke na admin@bolf.com.
  • 3.8 Kupci koji su registrirali korisnički račun imaju stalni pristup njihovim podacima i mogućnost ispravljanja prijavom na svoj račun putem www.bolf.com.hr. Bez obzira na račun Kupca, svaki Kupac također će imati pravo zatražiti pristup informacijama koje mu pruži, a koje predstavljaju osobne podatke, pravo na ispravku (izmjenu), brisanje ili ograničenje obrade, pravo prigovora na obradu, i pravo na prenosivost podataka. Kupac također ima pravo povući svoj pristanak u bilo kojem trenutku bez utjecaja na zakonitost obrade koja se provodi na temelju njegovog pristanka prije povlačenja te pravo podnošenja žalbe nadzornom tijelu. Sposobnost ostvarivanja svojih prava općenito ovisi o pravnoj osnovi na kojoj se temelji posebna obrada. Da biste ostvarili ta prava, dovoljno je kontaktirati kontrolora admin@bolf.com
  • 3.9 Bolf Sp. z o.o. Sp.k. može lišiti Kupca prava na korištenje Internet trgovine, kao i ograničiti mu pristup dijelu ili svim resursima Internet trgovine, s trenutnim učinkom, u slučaju kršenja pravila od strane kupca, a posebno kada kupac:
    • a. dali netočne ili zastarjele podatke tijekom registracije u internetskoj trgovini, što dovodi u zabludu ili krši prava trećih strana;
    • b. je putem internetske trgovine povrijedio osobna prava trećih strana, posebno osobna prava ostalih kupaca internetske trgovine;
    • c. bavio se drugim ponašanjem koje Bolf Sp. z o.o. Sp.k. za ponašanje koje nije u skladu s važećim zakonom ili općim pravilima korištenja Interneta ili šteti Bolf Sp. z o.o. dobro ime. Sp.k .;
  • 3.10 Osoba kojoj je oduzeto pravo korištenja Internet trgovine ne može se ponovno registrirati bez prethodnog pristanka tvrtke Bolf Sp. z o.o. Sp.k ..
  • 3.11 Kupac je dužan posebno:
    • a. ne pružati ili prenositi sadržaj koji je zabranjen zakonom, na pr. sadržaj koji promiče nasilje, kleveće ili krši osobna prava i druga prava trećih strana;
    • b. koristiti Internet trgovinu na način koji ne ometa njezin rad, posebno korištenjem određenog softvera ili uređaja;
    • c. ne poduzimati radnje poput slanja ili objavljivanja neželjenih komercijalnih podataka (neželjene pošte) unutar internetske trgovine;
    • d. koristiti Internet trgovinu na način koji ne opterećuje druge kupce i Bolf Sp. z o.o. Sp.k. ;
    • e. koristiti bilo koji sadržaj internetske trgovine samo za vašu osobnu upotrebu;
    • f. koristiti Internet trgovinu na način koji je u skladu s odredbama zakona koji je na snazi na teritoriju Poljske, s odredbama Poslovnika, kao i s općim načelima korištenja Interneta;
  • 3.12 Prihvaćanje Uvjeta i odredbi ravno je pristajanju na primanje računa u elektroničkom obliku kako zahtijevaju odredbe Zakona o PDV-u od 11. ožujka 2004.
  • 3.13 Na kartici Kontakt pronaći ćete podatke za kontakt službenika za zaštitu podataka koji nadzire sigurnost osobnih podataka koje obrađuje Bolf Sp. z o. o. Sp. k. U slučaju potencijalnog kršenja vaših prava, preporučujemo vam da nas kontaktirate. Iz brige za sigurnost podataka naših kupaca, sva će se opažanja odmah provjeriti kako bi se osigurala najviša razina zaštite obrađenih podataka.
  • 3.14 nformacije o automatiziranoj obradi podataka putem web stranice www.bolf.com.hr potražite u Pravilima o privatnosti.

IV. Postupak zaključenja kupoprodajnog ugovora i obrada naloga

  • 4.1 Da biste zaključili Ugovor o prodaji putem Internet trgovine, morate ući na web mjesto www.bolf.com.hr, izvršiti odabir robe, njihove marke, boje i veličine, poduzimajući daljnje tehničke radnje na temelju poruka prikazanih kupcu i podataka dostupno na web mjestu;
  • 4.2 Kupac odabire naručenu Robu dodavanjem u košaricu;
  • 4.3 Tijekom predaje Narudžbe - do trenutka pritiska na gumb "Naloži narudžbu" - Kupac ima mogućnost izmjene unesenih podataka i s obzirom na odabir Robe. Da biste to učinili, slijedite poruke koje su vam prikazane i informacije dostupne na web mjestu;
  • 4.4 Nakon što kupac koji koristi Internet trgovinu unese sve potrebne podatke, prikazat će se sažetak poslane narudžbe. Sažetak narudžbe sadržavat će informacije o:
    • a. predmet ugovora,
    • b. jedinična cijena i ukupna cijena naručenih proizvoda kao i troškovi isporuke,
    • c. odabrani način plaćanja,
    • d. odabrani način dostave,
    • e. vrijeme isporuke
  • 4.5 Da biste poslali Narudžbu, potrebno je prihvatiti sadržaj Uvjeta i odredbi, navesti osobne podatke koji su označeni kao obvezni i pritisnuti gumb "Narudžba koja se plaća";
  • 4.6 Ako je kupac dao suglasnost iz točke. 3.9. a) u roku od 14 dana od dana narudžbe, primit će na adresu e-pošte naznačenu u informacijama o narudžbi koja sadrži zahtjev za davanje mišljenja o kupljenom proizvodu i / ili transakciji u trgovini bolf.com.hr, što može biti postavljeno na web stranici bolf.com.hr;
  • 4.7 Ako je Kupac dao pristanak naveden u točki. 3.9 b) Usluge:
    • Trusted Shops GmbH Subbelrather Strasse 15c, 50823 Kolonia, Niemcy, Rejestr Handlowy (HRB) 32735, NIP-UE: DE 812 947 877
    • Ceneo.pl sp. z o.o., ul. Grunwaldzka 182, 60-166 Poznań, KRS: 0000634928, NIP: 525-26-74-781, REGON 365338986
    • Grupa Okazje Sp. z o.o., Al. Tadeusza Kościuszki 23/25, 90-418 Łódź, KRS: 0000513788, NIP: 725 207 12 27, REGON: 101681944
    • VSC Sp. z o.o. sp.k., ul. Gwiaździsta 66, 53-413 Wrocław, KRS 0000463736, NIP 899-255-54-48, REGON 020203207
    • Spółka Skąpiec.pl sp. z o.o., ul. Marii Curie-Skłodowskiej 12, 50-381 Wrocław, KRS 0000412961, NIP 8971781582, REGON 021834370
    • Ringier Axel Springer Polska Sp. z o.o., ul. Domaniewska 52, 02-672 Warszawa, 50-381 Wrocław, KRS: 0000420780, NIP: 5272677009, REGON: 146127300
    • Google LLC, 1600 Amphitheatre Parkway Mountain View, CA 94043 USA
    imat će pravo putem kupca putem adrese e-pošte naznačene u narudžbi mišljenje o kupljenom proizvodu ispunjavanjem ankete. Rezultat povratnih informacija o proizvodima, uslugama, prodavačima ili pružateljima usluga pruža ostalim kupcima dragocjene informacije o kvaliteti proizvoda i uslugama u internetskim trgovinama.
  • 4.8 Podnošenje narudžbe od strane kupca predstavlja izjavu volje za sklapanje sporazuma s Bolf Sp. z o.o. Sp.k. Sp.k., u skladu s ovim Uvjetima i odredbama;
  • 4.9 Kupoprodajni ugovor sklopit će se na poljskom jeziku, sa sadržajem sukladnim Pravilniku.
  • 4.10 Promocije se ne mogu koristiti zajedno. Po narudžbi se može koristiti jedan kod za popust.
  • 4.11 Prilikom narudžbe robe, kupac može istovremeno prodavaču naručiti uslugu zamotavanja robe. Trošak ove usluge prikazan je na obrascu za narudžbu i snosi ga kupac. Kako bi naručio ovu uslugu, Kupac odabire odgovarajuće polje na obrascu za narudžbu.
  • 4.12 JAko Uvjeti i odredbe ne predviđaju drugačije, odredbe koje se odnose na način i vrijeme sklapanja kupoprodajnog ugovora te međusobna prava i obveze njegovih strana primjenjivat će se na ugovor o uslugama zamotavanja poklona.
  • 4.13 Naručujući uslugu zamotavanja darova Robe, Kupac pristaje na njezino potpuno izvršenje od strane Prodavatelja prije isteka razdoblja povlačenja navedenog u Poglavljima VIII i IX Uvjeta i odredbi, i priznaje da nakon što ga Prodavatelj izvrši, kupac će izgubiti pravo odustati od ovog ugovora navedenog u poglavljima VIII i IX Uvjeta i odredbi.

V. Stjecanje robe kao dio isporuke robe unutar EU za EU za porezne obveznike PDV-a identificirane za potrebe transakcija unutar Zajednice

  • 5.1 Kada se aktivnost / transakcija smatra opskrbom robe unutar Zajednice? Operacija će se smatrati opskrbom robe unutar Zajednice kada su ispunjeni sljedeći kumulativni uvjeti:
    • a. roba se izvozi s teritorija države, koja se podrazumijeva kao teritorij Republike Poljske, i prevozi se radi obavljanja djelatnosti navedenih u članku 7. Zakona o PDV-u na teritorij države članice koja nije država članica teritorij Poljske;
    • b. transakcija je izvršena kupcu koji je porezni obveznik za potrebe PDV-a identificiran za transakcije unutar Zajednice unutar EU-a;
  • 5.2 Tko je druga strana transakcija unutar Zajednice?
    Kupac je porezni obveznik PDV-a identificiran za potrebe transakcija unutar Zajednice unutar EU (tj. Ima važeći EU PDV broj) ili je pravna ili fizička osoba koja nije obveznik PDV-a koja je identificirana za potrebe transakcija unutar Zajednice unutar EU (tj. ima važeći EU PDV broj);
  • 5.3 Da biste izvršili isporuku robe unutar naše trgovine u našoj trgovini, označite "Tvrtka" u podacima naručitelja, odaberite ciljnu zemlju isporuke i označite "Ja sam obveznik PDV-a iz EU-a. Naručujem bez PDV-a i obvezujem se to podmiriti u mojoj zemlji". Nakon pozitivne provjere podataka o dobavljaču, uključujući EU PDV broj, fakturirat ćemo vam u skladu s propisima po stopi od 0 PDV-a;

VI. Dostava

  • 6.1 Dostava robe vrši se u zemlje navedene na web mjestu s klikom na adresu koju je kupac naveo prilikom narudžbe;
  • 6.2 Dostava naručene robe vrši se putem: Poljske pošte dostavom do kuće kupca, preuzimanje na benzinskoj postaji Orlen i preuzimanje na prodajnim mjestima Poljske pošte; DPD kurirska tvrtka; Logistički operater "Paketomati InPost", samo na teritoriju Republike Poljske, i osobno preuzimanje u stacionarnoj trgovini na adresi Kożuchowska 32, 65-364 Zielona Góra. Troškovi dostave detaljno su navedeni na stranici kliknite ovdje. Dostave izvan Poljske vrše kurirska tvrtka DHL i poljska pošta;
  • 6.3 Dostava traje između 2 i 4 radna dana od dana kada kupac pošalje narudžbu. Isporuke iz inozemstva traju između 7 i 10 radnih dana;
  • 6.4 Kupci mogu pristupiti ovim Propisima u bilo kojem trenutku putem poveznice na glavnoj stranici web stranice bolf.com.hr, kao i preuzeti ih i ispisati. Snimanje, osiguravanje, stavljanje na raspolaganje i potvrđivanje kupcu važnih odredbi Ugovora o prodaji robe izvršit će se slanjem kupcu, na navedenu adresu e-pošte, elektroničkog računa, kako je definirano u čl. 2. točka 32. Zakona o PDV-u.

VII. Cijene i načini plaćanja

  • 7.1 Cijene Robe izražene su u poljskim zlotima i uključuju sve komponente, uključujući PDV (određujući stopu), carine i bilo koje druge komponente;
  • 7.2 Kupac ima mogućnost plaćanja cijene:
    • a. bankovnim prijenosom na sljedeći broj bankovnog računa: mBank: broj računa:
    • b. plaćanje putem PayU-a, Paypala;
    • c. gotovinom ili karticom prilikom osobnog preuzimanja u stacionarnoj trgovini;
    • d. plaćanje Visa ili Mastercard. Vaša će se kreditna kartica naplatiti sljedeći dan nakon što izvršite narudžbu.
  • 7.3 Narudžbe s opcijom plaćanja pouzećem (pouzećem) mogu se poslati samo do maksimalnog iznosa od 2000 HRK. Narudžbe koje prelaze prag od 2000 HRK izvršavaju se samo uz mogućnost plaćanja unaprijed.

    VIII. Zakonsko pravo na odustajanje

  • 8.1. Potrošač ima pravo odustati od sklopljenog kupoprodajnog ugovora u roku od 14 dana bez navođenja bilo kakvog razloga i bez nastanka troškova, osim troškova navedenih u točkama 8.6., 8.8.
  • 8.2. Vremensko ograničenje za povlačenje: a) kupoprodajni ugovor započinje preuzimanjem robe od strane potrošača ili treće strane koju potrošač odredi, a ne prijevoznik, te u slučaju kupoprodajnog ugovora koji uključuje više roba koje se isporučuju odvojeno, u obrocima ili u dijelovima - od posjedovanja posljednjeg predmeta, obroka ili dijela, b) za ostale ugovore, od datuma zaključenja ugovora.
  • 8.3. Potrošač može odustati od ugovora davanjem izjave o odustajanju od prodaje prodavaču (npr. Izjava u obliku pisma poslanog poštom, faksom, e-poštom, koristeći obrazac koji je dostupan na web mjestu Trgovine, davanjem izjave na web mjestu Trgovina). Podaci o adresi: Bolf Sp. z o.o. Sp.k., ulica Kożuchowska 32, 65-364 Zielona Góra, telefon: 68 888 03 33, (ponedjeljak-petak, 7:00 - 15:00), povrat@bolf.com.hr. Slanje izjave prije roka dovoljno je da se ispuni rok.
  • 8.4. U slučaju odustajanja od kupoprodajnog ugovora, smatrat će se da ugovor nije sklopljen.
  • 8.5. Prodavatelj će odmah, najkasnije u roku od 14 dana od dana primitka Potrošačeve izjave o odustajanju od ugovora, vratiti Potrošaču sve njegove uplate, uključujući troškove isporuke Robe u skladu s točkom 8.7. Prodavatelj će izvršiti povrat uplate na isti način plaćanja koji koristi potrošač, osim ako se potrošač izričito ne složi s drugačijim načinom povrata koji potrošaču ne uključuje nikakve troškove. Prodavatelj može zadržati povrat naknade primljene od Potrošača sve dok ne primi Robu natrag ili dok Potrošač ne dostavi dokaze da ju je vratio, ovisno o tome koji se događaj dogodi prije.
  • 8.6. Ako je Potrošač odabrao način isporuke Robe koji nije najjeftiniji uobičajeni način isporuke koji nudi Prodavatelj, Prodavatelj nije dužan nadoknaditi Potrošaču dodatne troškove koji su mu nastali.
  • 8.7. Potrošač je dužan Robu vratiti Prodavatelju odmah, ali najkasnije u roku od 14 dana od dana odustajanja od ugovora. Da bi se ispoštovao rok, dovoljno je vratiti Robu prije isteka roka. Molimo pošaljite nam predmet na sljedeću adresu: Bolf Sp. z o.o. Sp.k. Ulica Kożuchowska 32, 65-364 Zielona Góra.
  • 8.8. Potrošač snosi izravne troškove povrata robe.
  • 8.9. Potrošač može koristiti jedan od oblika vraćanja robe koju nudi prodavatelj: slanje povrata putem usluge paketomata InPost ili poljske pošte. Za upotrebu jedne od ovih mogućnosti vraćanja robe naplaćuje se naknada od 24 HRK (trošak dostave + fiksna naknada za rukovanje). Iznos koji prenesemo za vraćenu Robu umanjit će se za ovu vrijednost. Pojedinosti i upute za slanje nalaze se na web mjestu return.bolf.com.hr. Ako je do povlačenja došlo nakon izdavanja elektroničkog računa, kupac će dobiti korektivni elektronički račun s kojim se slaže.
  • 8.10. Potrošač je odgovoran za bilo koje smanjenje vrijednosti Robe koje proizlazi iz njihove uporabe izvan onoga što je potrebno za utvrđivanje prirode, karakteristika i funkcioniranja Robe.
  • 8.11. Potrošač neće imati pravo odustati u slučaju ugovora:
    • a. u okviru usluge koja se odnosi na zamotavanje darova Robe koja, u skladu s točkama. 4.11 - 4.13 poglavlja IV Propisa, u potpunosti je izvršio Prodavatelj uz izričitu suglasnost potrošača;
    • b. wu kojem je predmet isporuke nefabrificirani proizvod proizveden prema potrošačevim specifikacijama ili namijenjen zadovoljavanju njegovih individualnih potreba;
    • c. u kojem je predmet isporuke predmet isporučen u zatvorenoj ambalaži koji se nakon otvaranja paketa ne može vratiti iz zdravstvene zaštite ili higijenskih razloga, ako je paket otvoren nakon isporuke.

IX. Dobrovoljno pravo na odustajanje, takozvano pravo na povratak.

  • 9.1. Bez obzira na zakonsko pravo Potrošača da odustane od ugovora i Robu vrati Prodavatelju navedeno u Poglavlju VIII Uvjeta, pravo dobrovoljnog odustajanja od ugovora i vraćanja Robe Prodavatelju određeno je u ovom poglavlju uveo.
  • 9.2 Potrošač ima pravo dobrovoljno odustati od sklopljenog kupoprodajnog ugovora u roku od 30 dana bez navođenja bilo kakvog razloga i bez nastajanja troškova, osim troškova navedenih u točkama 9.8., 9.10.
  • 9.3. Rok za dobrovoljno povlačenje: a) kupoprodajni ugovor započinje preuzimanjem robe od strane potrošača ili treće strane koju potrošač odredi, a ne prijevoznik, te u slučaju kupoprodajnog ugovora koji uključuje više roba koje se isporučuju odvojeno, u obrocima ili u dijelovima - od posjedovanja posljednjeg predmeta, obroka ili dijela, b) za ostale ugovore, od datuma zaključenja ugovora.
  • 9.4. Potrošač može dobrovoljno odustati od ugovora podnošenjem izjave iz ugovora prodavaču (npr. Izjava u obliku pisma poslanog poštom, faksom, e-poštom, koristeći obrazac dostupan na web mjestu Trgovine, predajom izjava na web mjestu Trgovine). Podaci o adresi: Bolf Sp. z o.o. Sp.k., ulica Kożuchowska 32, 65-364 Zielona Góra, telefon: 68 888 03 33, (ponedjeljak-petak, 7:00 - 15:00), povrat@bolf.com.hrbolf.com.hr. Slanje izjave prije roka dovoljno je da se ispuni rok.
  • 9.5. U svrhu ovih odredbi i uvjeta i rada Trgovine, "dobrovoljno povlačenje" također će se nazivati "povrat".
  • 9.6. U slučaju odustajanja od kupoprodajnog ugovora, smatrat će se da ugovor nije sklopljen.
  • 9.7. Prodavatelj će odmah, najkasnije u roku od 14 dana od dana primitka Potrošačeve izjave o dobrovoljnom odustajanju od ugovora, vratiti Potrošaču sve njegove uplate, uključujući troškove isporuke Robe u skladu s točkom 9.8. Prodavatelj će izvršiti povrat uplate na isti način plaćanja koji koristi potrošač, osim ako se potrošač izričito ne složi s drugačijim načinom povrata koji potrošaču ne uključuje nikakve troškove. Prodavatelj može zadržati povrat naknade primljene od Potrošača sve dok ne primi Robu natrag ili dok Potrošač ne dostavi dokaze da ju je vratio, ovisno o tome koji se događaj dogodi prije.
  • 9.8. Ako je Potrošač odabrao način isporuke Robe koji nije najjeftiniji uobičajeni način isporuke koji nudi Prodavatelj, Prodavatelj nije dužan nadoknaditi Potrošaču dodatne troškove koji su mu nastali.
  • 9.9. Potrošač je dužan vratiti robu prodavaču bez odgađanja, ali najkasnije u roku od 30 dana od datuma dobrovoljnog odustajanja od ugovora. Da bi se ispoštovao rok, dovoljno je poslati Robu natrag prije isteka. Molimo pošaljite nam robu na adresu: Bolf Sp. z o.o. Sp.k. ul. Kożuchowska 32, 65-364 Zielona Góra.
  • 9.10. Potrošač snosi izravne troškove povrata robe.
  • 9.11. Potrošač može koristiti jedan od oblika povrata robe koji nudi prodavatelj: slanje povrata putem usluge Paketomat InPost ili Poczta Polska. Naknada od 24 HRK (poštarina + fiksna naknada za rukovanje) naplatit će se za korištenje jedne od ovih opcija za vraćanje robe. Iznos koji prenesemo za vraćenu robu smanjit će se za ovu vrijednost. Pojedinosti i upute za slanje nalaze se na web mjestu zwrót.bolf.com.hr. Ako se dobrovoljno povlačenje dogodilo nakon izdavanja elektroničkog računa, kupac će dobiti ispravljajući elektronički račun koji prihvaća.
  • 9.12. Potrošač je odgovoran za bilo koje smanjenje vrijednosti Robe koje proizlazi iz njihove uporabe izvan onoga što je potrebno za utvrđivanje prirode, karakteristika i funkcioniranja Robe.
  • 9.13. Produljenje zakonskog razdoblja za podnošenje izjave o odustajanju od kupoprodajnog ugovora i za vraćanje robe prodavatelju sa 14 na 30 dana pravo je koje ne predstavlja uvjet za ostvarivanje zakonskog prava Potrošača da odustane od ugovoriti i vratiti Robu Prodavatelju navedenu u Poglavlju VIII Uvjeta, niti ograničava ovo pravo na bilo koji način.
  • 9.14. Primjer postupanja u pogledu prava potrošača na dobrovoljno odustajanje opisan je u odjeljku Trgovine "Razmjene i povrati", koji je posvećen isključivo povratu navedenom u ovom poglavlju Uvjeta i odredbi.
  • 9.15. Potrošač neće imati dobrovoljno pravo odustajanja od ugovora:
    • a. u okviru usluge koja se odnosi na zamotavanje darova Robe koja, u skladu s točkama. 4.11 - 4.13 Poglavlja IV Propisa u potpunosti je izvršio Prodavatelj uz izričitu suglasnost potrošača;
    • b. u kojem je predmet isporuke nefabrificirani proizvod proizveden prema potrošačevim specifikacijama ili namijenjen zadovoljavanju njegovih individualnih potreba;
    • c. u kojem je predmet isporuke predmet isporučen u zatvorenoj ambalaži koji se nakon otvaranja paketa ne može vratiti iz zdravstvenih ili higijenskih razloga, ako je paket otvoren nakon isporuke.

X. Reklamacije koje tiče se robe i garancije

  • 10.1 Prodavatelj je dužan dostaviti Robu bez nedostataka i bit će odgovoran prema Klijentu koji je Potrošač za fizičke ili pravne nedostatke kupljene Robe (jamstvo) prema načelima navedenim u Građanskom zakoniku i Zakonu o pravima potrošača. Garancijska odgovornost prodavatelja bit će isključena u odnosu na kupce koji nisu potrošači.
  • 10.2 Prigovor na kupljenu Robu može se podnijeti na primjer: e-poštom na adresu (trgovina@bolf.com.hr) ili pismenim putem pismom na adresu: BOLF Sp. z o.o. Sp. k., ul. Kożuchowska 32, 65-364 Zielona Góra.
  • 10.3 Prilikom reklamacije, prodavatelj preporučuje davanje podataka za kontakt kupca, detaljno opisivanje razloga žalbe i zahtjeva prema prodavaču, kao i, ako je moguće, prilaganje dokumenta koji potvrđuje prodaju ili njegovu fotokopiju.
  • 10.4 Prodavatelj se obvezuje ispitati svaku reklamaciju u roku od 14 dana od primitka. Prodavač je dužan obavijestiti kupca o poduzetim radnjama i rezultatu prigovora.
  • 10.5 Kupac koji ostvaruje jamstvena prava dužan je isporučiti oštećeni predmet, o trošku Prodavatelja, na adresu: BOLF Sp. z o.o. Sp. k., Ulica Kożuchowska 32, 65-364 Zielona Góra.
  • 10.6 Klijent može koristiti jedan od dva oblika slanja robe natrag u skladu s prigovorom koji nudi prodavatelj, besplatno i općenito dostupno: 1) slanje paketa u bilo koji paketomat InPost; 2) slanje paketa u bilo koje prodajno mjesto poljske pošte. Pojedinosti u vezi s gore spomenutim oblicima slanja robe natrag dostupne su na web mjestu Trgovine u odjeljku Žalbe. Klijent može koristiti druge načine slanja robe pod prigovorom, uključujući pošiljku poslanu COD, samo nakon prethodnog dogovora o takvom načinu slanja robe s predstavnikom prodavatelja na broj 68 888 03 33.
  • 10.7 U slučaju opravdane reklamacije, troškove zamjene ili popravka, uključujući troškove otpreme koji se odnose na reklamaciju Robe, snosi Prodavatelj.
  • 10.8 U žalbenom postupku prodavatelj ne predviđa mogućnost izvansudskog rješavanja sporova.
  • 10.9 Bolf Sp. z o.o. Sp.k. nije proizvođač Robe. Proizvođač je odgovoran za jamstvo za prodanu robu pod uvjetima i tijekom razdoblja navedenog u jamstvenoj kartici. Ako to jamstveni dokument predviđa, Kupac može podnijeti svoja potraživanja u okviru jamstva izravno ovlaštenom servisu čija se adresa nalazi na jamstvenom listu.
  • 10.10 Ako je žalba prihvaćena nakon izdavanja elektroničkog računa, kupac će dobiti ispravljajući elektronički račun s kojim se slaže.

XI. Prigovori na pružanje elektroničkih usluga.

  • 11.1 Bolf Sp. z o.o. Sp.k. poduzima radnje kako bi osigurao potpuno ispravan rad Trgovine u mjeri koja proizlazi iz trenutnih tehničkih saznanja i obvezuje se ukloniti sve nepravilnosti koje su Kupci prijavili u razumnom roku;
  • 11.2 Kupac je dužan odmah obavijestiti Bolf Sp. z o.o. Sp.k. o nepravilnostima ili prekidima u radu usluge Internet Shop;
  • 11.3 Kupac može prijaviti nepravilnosti povezane s funkcioniranjem Trgovine u pisanom obliku na sljedeću adresu Bolf Sp. z o.o. Sp.k. , Kożuchowska 32, 65-364 Zielona Góra, e-poštom na: trgovina@bolf.com.hr ili pomoću obrasca za kontakt;
  • 11.4 U prigovoru kupac treba navesti svoje ime, dopisnu adresu, vrstu i datum nepravilnosti u vezi s funkcioniranjem trgovine;
  • 11.5 Bolf Sp. z o.o. Sp.k. obvezuje se razmotriti svaku žalbu u roku od 14 dana, a ako to nije moguće, obavijestiti kupca u tom roku kada će se žalba razmotriti;

XII. Završne odredbe

  • 12.1 Bolf Sp. z o.o. Sp.k. je vlasnik svih fotografija proizvoda, grafika, logotipa i ima sva autorska prava na njih. Bolf Sp. z o.o. Sp.k. također posjeduje odgovarajuće licence za upotrebu slika korištenih u izradi reklamnih natpisa. Kopiranje, mijenjanje, objavljivanje ili njihovo korištenje u svrhe prodaje zabranjeno je i može rezultirati kaznenim sankcijama. Bolf Sp. z o.o. Sp.k. ne dopušta uporabu, distribuciju i širenje bez znanja i pismenog pristanka pod kaznenim zahtjevima zbog kršenja autorskih prava i krađe intelektualnog vlasništva;
  • 12.2 Rješavanje potencijalnih sporova između tvrtke Bolf Sp. z o.o. Sp.k. a kupac koji je potrošač u smislu članka 221. Građanskog zakonika uputit će se na nadležne sudove u skladu s relevantnim odredbama Zakona o parničnom postupku.
  • 12.3 Rješavanje potencijalnih sporova između tvrtke Bolf Sp. z o.o. Sp.k. koji obavlja internetsku trgovinu i kupac koji nije potrošač kako je definirano u članku 221. Građanskog zakonika, uputit će se na nadležni sud za sjedište tvrtke Bolf Sp. z o.o. Sp.k. ;
  • 12.4 U skladu s Uredbom (EU) br. 524/2013 Europskog parlamenta i Vijeća od 21. svibnja 2013. o mrežnom rješavanju potrošačkih sporova i izmjeni Uredbe (EZ) br. 2006/2004 i Direktive 2009/22 / EZ (Uredba o SRS-u u potrošačkim sporovima) (Službeni list EU.L. br. 165, str. 1), kupci imaju pravo rješavati sporove s trgovcima koji zaključuju ugovore o internetskoj prodaji ili ugovore o uslugama izvan suda putem internetske platforme EU-a. Žalba se može podnijeti na obrascu dostupnom na https://ec.europa.eu/consumers/odr Adresa e-pošte Bolf Sp. z o.o. Sp.k. u svrhu ovog postupka je trgovina@bolf.com.hr.
  • 12.5 Kupac koji je potrošač iż Poljske ima pravo rješavati prigovore i zahtjeve: 1) posredničkim aktivnostima pokrajinskih inspektora trgovinske inspekcije, 2) pred stalnim prijateljskim sudovima potrošača kod vojvodskih inspektora trgovačke inspekcije.
  • 12.6 U pitanjima koja nisu obuhvaćena ovim Uvjetima i odredbama, primjenjuju se odredbe poljskog zakona, uključujući Građanski zakonik, Zakon o pružanju usluga elektroničkim putem, Zakon o autorskom i srodnim pravima i ostale relevantne odredbe poljskog zakona.
  • 12.7 Stranke će isključiti primjenu Konvencije Ujedinjenih naroda o ugovorima o međunarodnoj prodaji robe.
pixel